четвртак, 26. март 2015.

Nadežda Milenković: Vlada koristi deterdžent strategiju, želi apsolutni ...



Nadezda Milenkovic
kreativna direktorka

Karijeru u advertajzingu zapocela 1990. godine u medjunarodnoj kompaniji Saatchi & Saatchi

Dobitnica brojnih nagrada na medjunarodnim i domacim advertajzing festivalima

Od 2000. radi samostalno i kao gostujuci kreativni direktor na komercijalnim,  ali mnogo vise na drustveno angazovanim kampanjama

 " Vlada zeli apsolutni monopol na trzistu"





"Tri godine je prisutna 'deterdžent strategija'. Vlast stalno poredi: “Pogledajte kako izgleda kad mi operemo rublje, a kako kad je oprano drugim deterdžentom“. To je legitimno u predizbornim kampanjama, a nakon izbora je višak", kaže u razgovoru za Istinomer Nadežda Milenković, kreativna direktorka komercijalnih, ali i mnogih društveno angažovanih kampanja. Dobitnica je brojnih nagrada na domaćim i inostranim advertajzing festivalima. Govoreći o odnosima s javnošću Vlade Srbije, premijera Vučića, predsednika Nikolića ona ističe da "kampanja vlasti kojoj prisustvujemo jeste pokušaj da se postigne apsolutni monopol na tržištu, da niko drugi ne postoji". Razgovarala Vesna Radojević.

Нема коментара:

Постави коментар